Цей літній відпочинок був особливим відразу для двох ведучих ICTV-Юлії Зорій та Інни Шевченко – адже вони обидві вийшли заміж і вирушили в невеликий весільний тріп. Насолоджуємося останнім літній днем і згадуємо його прекрасні моменти разом з ними.

Юлія Зорій, ведуча "Ранку у Великому Місті":

Ми назвали нашу подорож honeyweek, оскільки всього на тиждень змогли полетіти з Києва. Вражень багато, адже, по-перше, нам взагалі вдалося кудись виїхати відпочити, а по-друге, ми подорожували з друзями на катамарані вздовж турецького узбережжя Егейського моря. А там стільки мальовничих місць, найчистішої води і смачних ресторанчиків, що відпочиваєш і душею, і тілом.

Юлія Зорій розповіла, як провела медовий місяць

У нас була компанія з 9 осіб. Ми ретельно продумували такий вид відпочинку, тому що хотіли багато плавати, насолоджуватися природою, не бути прив'язаними до одного місця і звичайно ж, мінімально перетинатися і контактувати з іншими людьми. І у нас це відмінно вийшло. Ми багато читали, грали в настільні ігри, брали сонячні ванни і занурювалися в неймовірно красиві бірюзові води. Чоловіки, незважаючи на інші справи, відповідали за приготування сніданку, кави і чаю по-турецьки, а дівчата за обід і вечерю, якщо ми не виходили в місто. У кожного були свої обов'язки, тому відпочинок проходив в дуже класній і теплій атмосфері.

Мене вразило те, що виявляється прям в морі є супермаркет. Це корабель відомої мережі супермаркетів, який ходить по морю, і ти можеш докупити, що тобі потрібно. Або рибалки, які вранці припливали до місця, де стояли яхти і катамарани, пропонували свіжі морепродукти, з яких ми готували собі обід або вечерю прям на нашій кухні. Або хлопець, який зі свого маленького човника продавав морозиво і робив коктейлі, а поруч з ним жінка пекла свіжі коржі. Це дуже зручно. Раніше я такого не бачила.

Хвора коронавірусом Ольга Фреймут взяла участь у "Танцях з зірками"

Юлія Зорій розповіла, як провела медовий місяць

Єдиний момент, який трохи вибив мене з рівноваги, це невеликий шторм, в який ми потрапили і замість однієї години наш перехід з точки а в точку Б тривав 4:00. Це було важко. І трохи страшно. У нас побилася вся скляний посуд і банки з оливками, які були заховані в спеціальних ящиках. Все літало, гриміло і розбивалося вщент. Моторошно. Плюс особисто я, фізично погано переношу таку тривалу хитавицю. Але це не зіпсувало вражень і задоволення від відпочинку.

Інна Шевченко, ведуча "Фактів":

Після весілля ми з Лораном буквально 3 дні помандрували. Ми побували у вердонській ущелині, місті Валенсоль, де багато лаванди, і осіли біля моря в містечку Сан-Сір-Сюр-мер. Там у нас був ледачий Пляжний відпочинок. Це якраз був наш» міні " медовий місяць. Потім я поїхала додому в Україну і довго працювала.

Катерина Кухар розповіла, яким буде продовження стосунків Олега Винника та Олени Шоптенко

Через місяць Лоран приїхав до мене в Україну. Але виходило так, що бачилися ми з ним тільки вранці, потім я бігла на весь день на роботу і зустрічалися ввечері. О десятій годині ми збиралися на вечерю і кожен раз вибирали новий ресторан, тому Лорану було цікаво пробувати українську кухню. Через карантин ресторани працюють до 23: 00, тому іноді ми просто бігли в заклад, щоб встигнути зробити замовлення до того, як кухня закриється.

В останні два дні його візиту ми поїхали в Етнографічний комплекс»Українське село". Там на території є етнографічні будиночки, які поперевозили з різних регіонів України. У них навіть готель створений у форматі відтворених будиночків, які були в старі часи. Ми там і заночували. Було таке відчуття, ніби ми залишилися в моїй прабабусі-» етно-хата " з піччю, з лавами, з іконою в кутку. Було дуже мило і атмосферно. Лорану дуже сподобалося. Йому взагалі дуже подобається українська культура і кухня, зокрема.

"Найчастіше я - левиця": Марина Боржемська з чарівною посмішкою показала свою кішечку

У вересні я знову збираюся на відпочинок. Адже 6 числа у мене день Народження, і я щороку в свій день люблю вибиратися за кордон. Цього року, слава Богу, Франція в "зеленій зоні", я вже отримала візу дружини і у мене вже є квитки на руках - 5 вересня відлітаю до чоловіка. Збираємося з Лораном кудись на узбережжі-ще поніжитися в променях сонця.

Нагадаємо, раніше вАнтон Равицький пішов з каналу ICTV.

Дивись відео Юлії Зорій:

Більше цікавих матеріалів можна прочитати на clutch.ua.

Підписуйтесь на наш youtube-канал Клатч Онлайн і Клатч Старс.